FANDOM

Dr. Floyd Reynolds is a main character on New Amsterdam. He is the Head of Cardiovascular Surgery at New Amsterdam Medical Center, having been promoted after Max Goodwin fired all of the department heads.

Floyd struggles initially with possible feelings coming from his relationship with Lauren Bloom whilst in a relationship with Evie Garrison, and he goes to visit her whilst she is in rehab. He further struggles when Max goes into meltdown, questioning every decision Floyd is making as a doctor — even to the point that he considers resigning from New Amsterdam, having lost faith in Max.

HistoriaEdit

relación con la doctora Laura Bloom:

En un comienzo se da un entendimiento que ambos tienen una relación casual de solo sexo, pero una medida que avanza y tienen que haber enviado mensajes de texto "cortar", frenar la especificación de relación debido a que ella no es negra. estivieron un pundo de besarse y volver a la especie de relación que tenian, sin embargo, Laura queria algo serio por lo que le plantea que no tiene algo que no puede terminar por lo que quedan como amigos. Ambos, sin embargo, siguen preocupados por el otro y en la gala benéfica del hospital Laura le presentan a Evie.

Throughout New Amsterdam Series Edit

AppearancesEdit

Season 1Edit

Season 2Edit

Trivia Edit

  • It was originally reported that Floyd's last name would be Pearson, however, after the first episode aired, his last name was reportedly Reynolds.

Quotes Edit

ReferencesEdit